Duurzaam ondernemen in het Heuvelland
Werkgever: Auberge de Smockelaer
Mijn rol: creatieve conceptontwikkeling, communicatie, operationeel management
Ik heb een tijdje voor Auberge de Smockelaer mogen werken. In het prachtige en karakteristieke Limburgse Heuvelland. Door het unieke karakter en de ecologische, cultuurhistorische belevingswaarde bekroond tot een vijfsterren-landschap.
HEUVELLAND, TOEKOMSTGERICHTE KEUZES
In het Heuvelland zijn de mensen zeer bewust van hun omgeving, de natuur en hun erfgoed. En dat beschermen zij met hart en ziel. Ze maken toekomstgerichte keuzes, waarbij duurzaam ondernemen centraal staat.
Men gaat zorgvuldig om met hun leefomgeving, met energie, met water. De zorg voor elkaar, het landschap, de typische streekproducten, onze Limburgse gastvrijheid, cultuurhistorie en behoud van identiteit. Thema’s waar ik zelf ook veel waarde aan hecht.
BIOLOGISCHE STREEKPRODUCTEN
Een van mijn opdrachten was om de biologische keuken te promoten. En om samen te werken met regionale partners die op kleine schaal en met veel passie en liefde voor hun vak de vele ambachtelijke producten leveren.
Ik koos bewust voor biologische producten uit de directe Euregionale omgeving, waarbij een eerlijk productieproces en waardige behandeling van mens en natuur voorop staan. Een duurzame benadering van streekgastronomie: van boer naar bord.
AUBERGE DE SMOCKELAER
Met vier verschillende locaties biedt Auberge De Smockelaer elke trainingsgroep precies het juiste onderkomen. Het professionele team verwelkomt je met warme gastvrijheid. Je staat als gast centraal en alles wordt tot in perfectie voor je geregeld.
Zij ontzorgen je, zodat je datgene kunt doen waarvoor je naar Auberge De Smockelaer gaat; een succesvolle training, workshop, vergadering of bedrijfsfeest- of evenement.
Auberge de Smockelaer won al drie keer op rij de prestigieuze gouden ‘Meetings Award’ in de categorie ‘Beste Trainingslocatie van het Jaar’. Onder meer vanwege hun duurzame karakter.
Kijk voor meer informatie op smockelaer.nl.
Ik werk graag voor organisaties die vanuit een oprechte betrokkenheid hun maatschappelijke rol serieus nemen en op zoek zijn naar manieren om dat op een creatieve manier te uiten. Bewustwording heeft de toekomst!